czwartek, 30 maja 2013

Hej ;* Co tam u was słychac? przepraszam że nie pisałam nic ale jakoś nie miałam natchnienia ;) U mnie  chyba całkiem dobrze ;p I nadal pytam jak dodać pasek z  obserwatorami ! :D ;* Pozdrawiam was serdecznie
__________________________________________________________

Ciągle mi ciebie brak . Gdy tylko nie ma cie przy mnie pojawiają się chwile, w których chciałabym się do ciebie przytulić i usłyszeć "wszystko będzie dobrze, to tylko kwestia czasu" 



Decydując się na znajomość z Tobą nie sądziłam, że zaangażuję się w nią tak absolutnie i bezwarunkowo, że narodzi się we mnie coś znacznie silniejszego, niż oczekiwałam po tym związku, że stanie się to, czego się bałam i zapewne boję się nadal. Dałeś mi odczuć tyle ciepła i tyle zrozumienia, ile nie dał mi w życiu nikt, bo nikt, kogo los postawił na mojej drodze, nie umiał mnie pojąć, nie potrafił mnie zrozumieć. Każdy chciał mnie zmieniać, dostosowywać do subiektywnie postrzeganej przez siebie utrwalonej formuły zachowań i posunięć. Ty jeden nie próbowałeś. Chciałeś mnie taką, jaką jestem, z całą moją złożonością, nieprzewidywalnością, trudną i krytyczną, z wszystkimi moimi wadami.



stali na chodniku, wcale nie było romantycznie. ale wystarczyło, żeby ją przytulił i pocałował choćby w policzek. poczuła się jak w filmie.






Ta bezsilność, kiedy łzy spływają ci po policzku , a ty nie masz władzy i kontroli, by je zatrzymać.


I to nieustanne czekanie, napisze , nie napisze . wchodzisz w jego okienko i myślisz ' nie to on powinien '




 I milczał byś wtedy kiedy bym płakała, wysłuchiwał wszystkiego co mnie gryzie i jedyne co byś robił to przytulał i obejmował mnie, a na koniec pocałował i położył na swoich kolanach bym mogła przy tobie zasnąć.


                   Może to wszystko na tym polega by żyć dla kogoś?




Mój pokój. Ciemno. Noc. Siedzę na łóżku. Obok mnie leży telefon. Włączone gadu. Robisz się dostępny. Czekam 15 minut. Nie piszesz... Wchodzę na niewidok. Po chwili Ciebie też nie ma. Zasypiam z myślą, że następnej nocy napiszesz i znowu do rana nie pójdę spać, bo moje myśli będzie zaprzątać najcudowniejsza osoba pod słońcem.



Doskonale wiesz, że mam chłopaka. A mimo to nadal siedzisz w mojej głowie. Jeszcze Ci mało ? Za mało krzywd mi wyrządziłeś, prawda ?


Jeśli mogłabym wybrać jak chcę umrzeć to chciałabym aby to nastąpiło w nocy. W Twoich ramionach. Otulona Twoim zapachem i ciepłem Twojego ciała. Wtulona w Twój muskularny tors. A moje ostatnie wypowiedziane słowa brzmiałyby tak : Wiesz, że długo bez Ciebie nie wytrzymam. Już niedługo znowu będziemy razem. I nawet śmierć nas nie rozłączy.



Na początku jest wspaniale - miłość, kwiatki, pierdolone motylki w brzuchu


                        Kłopot w tym, że kiedy człowiekowi za bardzo zależy, to wszystko czuje dwa razy mocniej









nocą idąc sam przez miasto, gdzie nie ma żadnej żywej duszy, wsłuchaj się w tą ciszę, może to jakiś znak



często zastanawia mnie, czemu gdy Ciebie widuję diabolicznie szybko bije mi serce, a w środku jestem cała rozpalona. Opowiesz mi?

wiesz , jak muszę się czuć kiedy przychodzi wieczór, wtedy kiedy pisaliśmy najwięcej , a ty się nie odzywasz ? 


Trafiłam do nieba - w samym środku piekła 




kochanie, spędźmy każdy kolejny wieczór tak jak dzisiaj . proszę, przywitaj się z moim tatą jak zawsze i w pośpiechu zdejmij buty w korytarzu. uśmiechnij się tak pięknie jak dzisiaj, kiedy mnie zobaczysz. usiądźmy w moim pokoju na łóżku i śmiejmy się z taty, który przyjdzie i usiądzie na moim rozwalonym fotelu i porozmawiajmy z nim chwilę chociażby o tym, co tam w szkole. jak już pójdzie, pocałuj mnie zachłannie, mocno obejmij i wyszepcz, że tak ślicznie dzisiaj wyglądam . zabierz mnie na spacer. pójdźmy do marketu po paczkę chipsów, pepsi, żelki i kinderki. pozwól mi wskakiwać na siebie i chodź ze mną na baranach między półkami uśmiechając się do ludzi . spowrotem usiądźmy na placu zabaw na jednej z ławek . weź mnie na kolana i całuj , bez możliwości złapania tchu. potem wróćmy do domu , włączmy mój ulubiony film, ale nie oglądajmy go. rozmawiajmy szeptem w półmroku. niech twój zapach unosi się w moim pokoju a ja niech czuję , że mam wszystko . tak jak dziś .






Pokaż mu, że Cię nie zniszczył, że popełnił największy błąd swojego życia rozstając się z Tobą.



Twoja obecność jednocześnie sprawia ból i daje ukojenie. Bezsens.




- Chyba umieram. Mimo to jestem szczęśliwy.
- Jak możesz być szczęśliwy, skoro umierasz?
- Bo jestem z tobą.




'I know nothing about leaving.. but
I know I should do it today.'



Sennie spoglądam na telefon. 2:37.
Masz jedną nową wiadomość. Treść sms'a: Kocham Cię, śpij dobrze



wymyśliła Go sobie ? nie, myślała, że mówi prawdę, że te iskierki w Jego oczach
są prawdziwe . głupia .



- znasz to uczucie?
- jakie?
- kiedy patrzysz na kogoś i wiesz, że on nie czuje tego co Ty.



nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu. ♥



.szłam chodnikiem, rozcierałam pokryte gęsią skórką ramiona. ulicę zalewało pomarańczowe, coraz jaśniejsze światło latarni. nie zapadł jeszcze zmrok, zmierzchało. księżyc w pełni, towarzyszył mi podczas tej długiej drogi do domu. obojętnie mijałam przechodnich, całkowicie pogrążona w swoich myślach. gdy byłam już mniej niż kilometr od domu, ulica jakby opustoszała, ludzie zniknęli, samochody również. teraz jeszcze wyraźniej słyszałam w głowie Jego słowa ' Nigdy mi na Tobie nie zależało ! Byłaś tylko zabawką, idiotko ! ". Łzy wypłynęły na policzki. zrozumiałam, że nie ma sensu zaczynać od nowa .


ile można nie zasypiać, nie jeść, nie oddychać, płakać, łzy połykać?




Szła przez miasto powtarzając sobie:
"Nie martw się, będzie dobrze. Dasz radę."
Weszła do domu popatrzyła w lustro i się rozbeczała jak dziecko.
Tak strasznie żal jej było tej dziewczyny,
którą zobaczyła,
a zarazem nienawidziła jej bezsilności...




Poznałam kogoś.
Skreśliłam go po drugim spotkaniu.
Nie, nie dlatego, że byo z nim coś nie tak.
Po prostu nie był Tobą


9 komentarzy:

  1. świetne opisy.:)
    moge ci pomoc z obserwatorami:) wejdz w projekt potem w układ potem dodaj gadzet i znajdz obserwatorzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com
    Z-zycia-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i ogólnie fajny blog Obserwujemy? Zapraszam do mnie
    do obserwowania i komentowania dopiero zaczynam

    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy blog... fajnie, że sa takie strony z opisami na gg :)
    może wzajemna obserwacja??


    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog! :)
    powodzenia w blogowaniu. :)


    zapraszam na konkurs : www.victoria-cielecka.blogspot.com :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne opisy i zdjęcia ;)
    Zapraszamy ----> http://solaanimarum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń