czwartek, 16 maja 2013

Hej ;* co tam u was słychac? Dziś krótki wpis bo mam dużo nauki strasznie ;)
_______________________________

Może nie wystarczę, ale będę tuż obok, prócz Ciebie nie ma mnie dla nikogo . 


Uśmiech przez łzy , to nic nie zmieni
Niczego nie da sie naprawićwyjaśnić , 
wymienić



Kiedy patrze w twoje oczy 
serce mi drży
Gdy słyszę twoje imię
po policzku płyną łzy


- Kochasz go ?
- tak...
- to przestań !
-oddychasz?
- tak
- to przestań...




Kochasz go. W porządku. Wszyscy o tym wiedzą, włącznie z nim, a ty się zastanawiasz co masz robić. Nie rób nic. Prędzej czy później zrozumie, że jest szczęściarzem, bo z tylu chłopaków wybrałaś właśnie jego, a jemu to nie pasuje. Powiedz mu, że go kochasz.



Znosić Twoje zmienne nastroje. Ileż to roboty.

Marzę o tym, aby położyć się z Tobą w trawie, w środku lata. Słońce łaskotało by nas swoimi promieniami po policzkach, białe obłoki sunęły by powolnie przez błękit nieba. Trzymalibyśmy się za ręce i z zamkniętymi oczami wsłuchiwali się w drganie powietrza.


Kochała tylko jego, szkoda że zrozumiał to gdy było za późno </3




I'm falling apart, I'm barely breathing
With a broken heart that's still beating
In the pain there is healing
In your name I find meaning
So I'm holdin' on, I'm holdin' on, I'm holdin' on
I'm barely holdin' on to you


I siedzę na tym pieprzonym gg, bo ty jesteś. I pomimo tego, że już zupełnie nie mam co robić. To czekam. Aż usłyszę dźwięk nadchodzącej wiadomości, a w prawym dolnym rogu wyświetli się Twoje imię...



Skoro nie można żyć z tymi, których się kocha, największą torturą jest żyć z tymi, których się nie kocha, a co stanowi z górą trzy czwarte rodzaju ludzkiego. Skoro nie można żyć z tymi, których się kocha, największą torturą jest żyć


jeśli kogoś kochasz to nie rań


Zapukałeś do drzwi,
Otworzyłeś je,
Wszedłeś,
Zamknąłeś,
Rozjaśniłeś ciemność,
Zasadziłeś miłość
A pośród niej chwasty,
Wyszedłeś...
Nie zamknąłeś drzwi,
Powrócisz?

Zamykam oczy - widzę Ciebie...
Otwieram - tak to tylko wspomnienie...
Pokochałam lecz nie znałam
Zaufałam bo kochałam
teraz żałuję 

,,Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą, nie dopuszcza się bezwstydu, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego, nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą. Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, we wszystkim pokłada nadzieję, wszystko przetrzyma.''


- on jest seksowny.
- tak wiem.
- masz szczęście.
- tak wiem.
- podoba się wielu dziewczynom.
- tak wiem.
- cudownie się uśmiecha.
- tak wiem.
- ma genialne oczy.
- tak wiem.
- niesamowicie całuje.
- tak w ... skąd wiesz ?!

W przemoczonych trampkach zaczęłam przechodzić przez małą rzeczkę. Włożyłam słuchawki do uszu i puściłam sobie naszą piosenkę. Tak bardzo nie chciałam słyszeć swoich myśli. Założyłam w pośpiechu kaptur na głowę i usiadłam skulona pod jakimś mostkiem. Wspomnienia zaczęły ożywać. Znów czułam Twoje usta na swoich. 
Przypominałam sobie nasze spacery, kiedy piliśmy z jednej butelki, rzucaliśmy jak najdalej kamykami i śmialiśmy się ze wszystkiego aż do łez. Pamiętam jakby to było dziś. Nie potrafię o Tobie zapomnieć. Tak perfekcyjnie złamałeś mi serce, kochanie. 



 stało się zakochałaś się i nagle woli Ci się cały świat. Siadasz przed telewizorem włączasz swój ulubiony serial i nagle wszystko kojarzy Ci się z twoją sytuacją? Albo nie myślisz i nagle włączają się reklamy i wszędzie słyszysz jego imię? NIE! więc nie pierdol że wiesz jak to jest i nie pocieszaj bo to najgorsza rzecz jaką może się przydarzyć uwierz.... 


Kocham, tęsknię, myślę, całuję, chyba zaraz przez ciebie zwariuję


Miłość jest jak narkotyk. Na początku odczuwasz euforię, poddajesz się całkowicie nowemu uczuciu. A następnego dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie wpadłeś w nałóg, to jednak poczułeś już jej smak i wierzysz, że będziesz mógł nad nią panować.


Powód jest beznadziejnie prosty. Składa się z dwóch liter. On.




____________________________________________________________________________________________
I jak się podoba ? ;D Pytaliście się mnie czy sama wymyślam opisy to odpowiem , że nie . Wymyslam ale nie wszystkie ;) Zapraszam do komentowania <3 i za każdy komentarz dziękuje i odwdzięczę się na pewno <3

16 komentarzy:

  1. Świetne opisy :D

    Zapraszam do mnie :
    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne opisy ;)
    pozdrawiam! ;)
    zaadyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne opisy;)
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne !

    http://www.top-modelki.com/studio/projekt/troche-koloru-na-szara-codziennosc-18944.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne opisy! ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne!

    Zapraszam na Lookbook, liczę na szczerą opinię♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możemy obserwować, ale nie wiem gdzie mam to kliknąć u cb, bo nie ma opcji obserwatorów ani followers na google :)

      Usuń
  7. Niektóre bardzo ładne :]

    Może zaobserwujesz?
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń