poniedziałek, 13 maja 2013

Hej ;) Jestem tu nowa. Ten blog będzie o opisach na gg, oraz różnych obrazkach. Zapraszam do obserwacji  oraz komentowania, oczywiście się odwdzięczę
__________________________


a w moim planie idealnym nie przewidziałam
jednego, że będąc z Tobą tak blisko, znów się w Tobie
zakocham

siedząc na gg, objadając się czekoladą ciągle mam
nadzieje, że przy migającej kopercie z nową wiadomością pojaw
i się Twoje imię..



błędy tworzące moją codzienność. dużo ich,
wiesz? każdy z własną, odrębną historią. wszystkie z ich
przewodnim powodem - Tobą. 





Bądź od czasu do czasu bezczelny , brutalny, pociągnij mnie za sobą ,
przyciśnij do ściany i pocałuj tak żebym straciła oddech . < 3 .

- Co w Nim jest takiego szczególnego . ? .
- Nie wiem , ale chce to sprawdzać do końca życia . < 3 .




tęsknię i to tak bardzo boli, ale ten ból jest jedynym
dowodem na to, że jesteś częścią mojego życia. 





są takie spojrzenia, które poruszają serce.




Czasem kogoś potrzebujesz,
czasem nawet wiesz kogo konkretnie,
czasem przypominasz sobie
że nie masz prawa potrzebować tej osoby







Daty urodzin moich przyjaciół zapamiętać nie umiem,
ale
 datę Twojego poproszenia mnie
o bycie razem będę pamiętać do końca życia.





Czasem czuję chłód aż przeszywa mi serce czuję go coraz częściej nie wierzę w
szczęście
. przyjdzie ten dzień gdy mnie zabraknie brakujący element w twej
zimnej układance .



Jeden uśmiech to pół pocałunku, więc uśmiechaj się ciągle!

Kochanie, gdy Cie tylko widzę, to się własnych myśli Wstydzę... ;D


Przy Tobie staję się księżniczką pełną nadziei o lepsze Jutro..




Żegnając Swoją Największą Miłość, nie płacz, ponieważ jego nieobecność ukaże ci to, co najbardziej w nim kochasz


A jak dam Ci cukierka to pójdziesz ze Mną na koniec świata ?♥


Najchetniej zamknelabym Cie w klatce, bo kocham na Ciebie patrzec


- Ja Cię bardzo lubię
- No to mamy problem, bo ja Cię kocham . 

2 komentarze: