sobota, 18 maja 2013

Witam ;* Co tam u was słychać? :D U mnie wszystko dobrze, jutro jadę na komunie ;) Będzie ciekawie ;D Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze i mam nadzieje że podoba wam się mój blog, oto nowe opisy ;)
____________________________________________



ważne jest to, żebyś był szczęśliwy. nie ważne z kim. choć nie ukrywam, że do mnie pasujesz najbardziej

Czasami masz wrażenie, że wypowiadasz słowa, których nikt nie rozumie.


może właśnie tak wyglądają związki mężczyzn i kobiet?
zaledwie się muskamy, dotykamy na dystans przez czas, który nas dzieli



Pisząc Ci "To nie będę przeszkadzać."
skrycie czekałam na głupiego sms-a
"Nie przeszkadzasz."
A tu nic.
Cisza...



gdy zabraknie Twoich rąk, moje staną się niczyje..


Pójdziemy na spacer. Będziemy tak chodzić i chodzić. W końcu złapiesz mnie za rękę. Przyciągniesz mnie do siebie, spojrzysz głęboko w oczy, przytulisz. A na koniec? Na koniec powiesz mi jak mocno mnie kochasz. Dobrze ?


Bo są takie chwile, za które człowiek oddałby całe zycie;*




Jaka ona jest? -Miłość? Nieprzewidywalna. Nie określisz jej słowem ani nie przeczytasz o niej w książce, nie zobaczysz jej na ekranie pod postacią filmu, serialu czy też bajki, nie ujrzysz jej w obrazie, czy też rzeźbie. Nawet gdybyś była najlepszym pisarzem, reżyserem, malarzem czy też rzeźbiarzem nie odzwierciedlisz jej uroku. Na tym świecie są bowiem uczucia, które trzeba poczuć, inaczej nie dowiesz się o nich całej prawdy.


Kocham Cie! - nie ja bardziej! - niemożliwe - a jednak! pamietasz w pierwszej klasie jak Cie przepusilem w drzwiach jak wchodzilas do szkoly? - bylam zestresowana mimo ze to bylo 3 lata temu kojrze - i wtedy sie zakochalem! - to czemu wczesniej nie powiedziales mi o tym? - bo wtedy moglem sobie tylko pomarzyć o Tobie - marzenia sa po to zeby je spełaniac - moje najwieksze samo sie spełniło i trwa do dzis.





Najbardziej lubiła siadać na schodku, i patrzeć przed siebie. Kiedy tak siedziała, ciepła herbata ogrzewała jej dłonie, a wiatr delikatnie muskał jej twarz myślała o tym, jak przecudownie by było, gdybyś był obok...



Gdy nie możemy 
Żyć rzeczywistością
Żyjemy marzeniami 


Nigdy Nie Odbieraj Nikomu Nadziei ,Może To Jedyne Co Mu Pozostał



jeśli chciałbyś o tym kiedyś porozmawiać. połóż się tu na podłodze i płacz na mym ramieniu.




Rozbierałam Cię myslami setki razy . Więc nie musisz się wstydzić .


I pozwól mi , że będę Cię po cichu kochać . ; D : ******* 


mogłabym nie spać tylko po to aby słyszec jak oddychasz < 3

tęsknota? uczucie najbardziej niewypowiedziane , stan próżny wszelakiej ulgi , ucisk serca ciągły i jednostajny .



Róża kując zadaje rany, tak się czuje człowiek co kocha a nie jest kochany


6 komentarzy: