środa, 12 czerwca 2013

Hej ;) jak tam? Nie wiem czy nie usunąc bloga , ponieważ nikt nawet do obserwatorów się nie dodał ;/ Jak piszecie obserwacja za obserwacje to fajnie byłoby dotrzymać słowa;)
___________________________________________________________________

 To prawdziwa miłość. ! - Skąd to wiesz . ? - Z LoveTestu na MTV . 



różne myśli chodzą mi po głowie czy ja w ogóle podobam się tobie



Jeżeli ktoś wypełnia pustkę w Twoim sercu...to miłość?
Prawdziwa miłość otwiera ramiona, a zamyka oczy.




Nie ma miłości bez wzajemności



Dziewczyna zapytała chłopaka:
| "Lubisz mnie?"
| On powiedział "nie".
| Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
| Znowu powiedział "nie".
| Zapytała wiec jeszcze raz:
| " Jestem w twoim sercu?"
| Powiedział "nie".
| Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
| płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
| Smutne - pomyślała i odeszła.
| Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
| kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
| tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
| jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
| tylko umarłbym z tęsknoty."


Teraz winna Ci jestem już wszystko, ponieważ Cię kocham.




Zmieniłeś wszystko. Dziękuje, kuurwa.





Kiedyś się z Niego wyleczę. Może nie na pstryknięcie palcami, może nie po tygodniu, ani miesiącu. Czeka mnie wiele pustych dni, w których wciąż będzie się pojawiać jego twarz. Nie mogę wykreślić Cię ze swojego życia, zbyt wiele mamy ze sobą wspólnego. I nie powiem też 'jesteś w moim życiu zbędny'- bo nie jesteś. W gruncie rzeczy nikogo nie potrzebuje bardziej niż Ciebie... Ale nigdy nie byłeś mój.


Nie chciała usłyszeć prawdy. Nie chciała usłyszeć tego że musi jakoś żyć dalej. Pragnęła po prostu.. zresztą, sama już nie wiedziała czego pragnęła. Chciała być nieszczęśliwa. Wydawało jej się to właściwe i na miejscu.


NIE MA CIĘ. Napisałam te trzy słowa chyba już wszędzie. Ciągle nie potrafię sobie tego uświadomić.


A „cześć” na ulicy będzie szczytem Twoich marzeń związanych ze mną.


Kocham cię o każdej porze,
W moim domku czy na dworze,
Czy jest zimno czy wiatr wieje,
Moje serce wciąż szaleje ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz