środa, 10 lipca 2013

Hej hej ;* moim Kochani dziękuje za wszystkie komentarze odwiedzam każdy blog zamieszczony w komentarzach ;* I dziekuje za obserwacje <3
_____________________________________

Tak. Przyznaje się, nie ma godziny, w ktorej bym o Tobie nie pomyślała. nie ma dnia, w ktorym nie spojrzałabym na Twoje zdjęcie. a to wszystko przez to, ze jestes tak blisko, a jednak tak cholernie daleko .



Halo policja?! Jakiś przystojniak wkradł się do mojego serca i nie zamierza wyjść...:*




chciałabym Ci kiedyś powiedzieć , jak duż dajesz mi szczęścia tym że spojrzysz , poślesz uśmiech , napiszesz . tym że jesteś .




Jest taki jeden ♥




Zawsze będzie miał to coś , czego nie ma nikt inny ! < 3



Kiedy stoisz obok , mam cholerną ochotę Cie przytulić .❤



- Jesteś idealna, ale jest jedna rzecz, którą chciałbym w Tobie zmienić.
- Co?.
- Nazwisko. ♥


Poczułam się wyjątkowa , gdy spotkaliśmy się spojrzeniami , a on patrzył o sekundę dłużej niż ja . < 33


Żyj tak, jakby od jakości Twojego życia zależał los świata.. ♥


Kocham Cię bo Ty mnie kochasz :* Kocham Cię za to,że jesteś :* Kocham Cię bo Jesteś moim szcześciem :* Kocham Cię a nie kogos innego :* Kocham Cię bo Jesteś moim chłopakiem:* Kocham Cię gdy Jesteś przy mnie :* Kocham Cię gdy Cię nie ma :* Kocham Cię zawsze:* Kocham Cię wszędzie :* Kocham Cie gdy rozmawiamy :* Kocham Cię gdy na mnie patrzysz :* Kocham Cię jak nikogo na świecie :* Kocham Cię za wszystko :* kocham Cię za nic :* kocham Cię gdy się kłócimy :* Kocham Cię za to,że we mnie wierzysz :* Kocham Cię,bo Jesteś wyjątkowy :* Kocham Cie za to jaki Jesteś :* Kocham Cię bo mnie rozumiesz :* Kocham Cię za Twój usmiech :* Kocham Cie za łzy :* Kocham Cię za radość :* kocham Cię za smutek :* Kocham Cię gdy mi się śnisz:* kocham Cię za gadanie na gg :* Kocham Cie rano :* kocham Cię popołudniu :* kocham Cie wieczorem :* kocham Cię w nocy :* kocham Cię zawsze :* kocham Cie na zawsze :* Kocham Cię za wszystko i za nic :* Kocham Cię bo Jesteś Słodziutki:* Kocham Cię za wrażliwość :* Kocham Cię za wszystko co robisz :* kocham Cię za to,że mnie wspierasz :* Kocham Cię całym serduszkiem :* Kocham Cię, bo moge na Ciebie liczyć :* Kocham Cie bo mi pomagasz :* Kocham Cię za Twoje słowa :* kocham Cię za Twoje gesty :* Kocham Cie po prostu :* Kocham Cię i nic tego nie zmieni :* Kocham Cie na pewno.! :* 

Znasz ten stan , gdy czujesz , że tracisz osobę , którą kochasz ?



Niby nic, a i tak na siebie zerkamy. ♥




Kocham zapach deszczu ♥



" lubiła tanczyc , pełna radości tak ciagle gonila ja wiattr " ; )


Starasz się być sobą ? przestań się starać, po prostu bądź. ;]


siedzieć beztrosko na roztarganym asfalcie, z słuchawkami w uszach, z tabliczką czekolady
ciesząc się życiem nie myśląc o czyhających problemach.



Jestem z tych , którzy odróżniają 'Pepsi' od 'Coca-Coli' i 'sory' od 'przepraszam'


13 komentarzy:

  1. Fajne :D a ostatnie jest szczere i prawdziwe - Brawo!

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Inaczej bo w poprzednim komentarzu dałam zły link xd tak jak pisałam super są te teksty :) zapraszam do mnie ~ http://przeznaczenie-reichel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te opisy, może któryś wykorzystam...

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moje serce zaczęło mocniej bić, jak to przeczytałam. najfajniejszy ten dialog: - Jesteś idealna, ale jest jedna rzecz, którą chciałbym w Tobie zmienić.
    - Co?.
    - Nazwisko. ♥

    zaobserwowałam :) wpadaj do mnie: www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale chyba nie odważyłabym się tego wstawić na gg... ;) Wpadnij do mnie blogerka007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne opisy, ale ja na gg gustuje w innych.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    + Zapraszam na konkurs, wystarczy kliknąć to na dole.
    Konkurs na design bloga :3

    OdpowiedzUsuń