sobota, 6 lipca 2013

;****

Hej ;) wracam po długiej nieobecności ;D
____________________________________


No i w końcu od pewnego słońca wschodu. Uśmiechasz się i mówisz: Don't worry be happy i do przodu. ;]


Pamiętaj, Że 60 Sekund Smutku Zabiera Ci Minutę Szczęścia.


codzienne głupoty. Ale tylko to sprawia,że kocham życie ♥.



Słuchawki zawsze będą splątane, herbata za gorąca,a Ty nie docenisz tego co masz, dopóki tego nie stracisz…



"Kiedyś" to takie zaszyfrowane "nigdy".

nawet jak jestem upita, wiem kogo kocham

Czasami mam ochotę iść w cholerę, ale nie wiem którędy.



Uwielbiam ten stan, kiedy mam słuchawki w uszach i jedyne czym się przejmuję to to, czy da się jeszcze pogłośnić.♫



- Która godzina?
- Szczęśliwi czasu nie liczą.
- A jesteś szczęśliwa?
- Jest osiem po jedenastej.



Jeśli masz w życiu choć jeden adres pod który zawsze możesz pójść i być pewien, że zostaniesz przyjęty...
Jeśli znasz choć jeden numer telefonu pod którym zawsze się ktoś odezwie,
bez względu na porę, bez względu na wszystko.. To znaczy że jesteś naprawdę szczęśliwym człowiekiem.
Tylko być może jeszcze nie zdałeś sobie z tego sprawy.

What do I have to do?
Why can't this hurt be through?
I'm going head into
Something I know I will fail
Why can't this kiss be true?
Why won't you please let me through?
I don't understand why you always push me away
( Co mam zrobić?

Dlaczego ten ból nie mija?
Idę prosto w kierunku czegoś
Co, wiem że się nie uda
Dlaczego ten pocałunek nie może być prawdziwy?
Dlaczego, proszę, nie przepuścisz mnie?
Nie rozumiem dlaczego zawsze musisz mnie odpychać

The last thing I would like to do before I go away
Is cry there next to you
Cry and talk about the good old days and where they've gone
And now how much I hate you
( Ostatnią rzeczą jaką chciałbym zrobić przed odejściem

To płakać przy tobie
Płakać i rozmawiać o starych, dobrych czasach, o tym gdzie odeszły
I o tym jak bardzo cię teraz nienawidzę)



Smutna dzewczyna na ziemi siedziała, tylko muzyka jej płacz zagłuszała, jeszcze przed chwilą uśmiech uroczy a teraz zaciśnięte usta i zamknięte oczy.


Nie patrz na mnie jeśli oczy masz puste, bo nie zobaczysz w nich nic tylko przejżysz jak w lustrze.



Moje oczy są twoje, jeśli chcesz - bierz, strach jest bzdurą.


Każde niepotrzebne słowo do dzisiaj przeklinam. Smutne jak na co dzień człowiek sie zapomina.


nie umawiamy się, nie spotykamy, nie widujemy, nie rozmawiamy, nie piszemy, w ogóle nie mamy z sobą kontaktu a gdy ktoś w naszym towarzystwie porusza ten temat udajemy obojętnych. i tylko czasami o sobie myślimy, czytamy stare esemesy i rozmowy w archiwum gadu gadu, podglądamy swoje opisy i przeglądamy zdjęcia. od czasu do czasu zaglądamy na swoje tablice fejsbukowe jednocześnie bojąc się, że któregoś dnia zobaczymy tam status 'w związku'. ale nie, na pewno nie tęsknimy..

ze łzami w oczach stwierdzam fakt, że jestem bezwarunkowo i nieodwołalnie zaje*iście mega bardzo zakochana w pewnym panu. wiem, chyba mnie coś popie*doliło.


zadziwiające, jak jedna piosenka potrafi doprowadzić do płaczu i przywołać najgorsze myśli.

Czaruj mnie swoim szeptem. Zostań . Daj mi pewność, że ty jesteś wszystkim, za czym tęsknię.

9 komentarzy:

  1. Suuper notka :))
    Świetny blog ^^

    Mój blog to:
    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, naprawdę świetny jest ten blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER BLOG, aczkolwiek zmieniła bym tło ;)

    obserwuję, i liczę na rewanż ;)))

    http://dorota-dorotaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam jak obs bo nie masz tutaj obs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam przecież :( mi to pisze że mam po prawej stronie obs ;/ sprawde to jeszcze raz xd

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Fajne i ciekawe. Skorzystam na pewno z któryś. :P
      Ale mam pytanie. Sama je piszesz czy po prostu ściągasz ?
      ŁAdny wygląd, obserwuję i liczę na rewanż w komie i obs :)
      http://chamomileee12.blogspot.com/

      Usuń