wtorek, 6 sierpnia 2013

Hej hej ;* co tam ? :D ja pare dni temu wróciłam;) więc już będę pisała wam częsiej posty <3
_________________________________________________


skoro ty jesteś dziwna i ja jestem dziwny, to się wspaniale składa, razem zadziwmy świat.



Prawda jest dziwniejsza od fikcji, a to dlatego,że fikcja musi być prawdopodobna. Prawda - nie


Bawimy się razem, kłócimy się, nie odzywamy się do siebie i jest strasznie fajnie.


Wszystko się wciąż łamie. Paznokcie się łamią, ołówki się łamią, kości się łamią. Serca  też się łamią.


Prawdziwa księżniczka jest kreatywna . potrafi przemalować pokój błyszczykiem do ust w dwie godziny.
Prawdziwa księżniczka nie prosi rodziców o pozwolenie na wyjście z domu . prawdziwa księżniczka ich o nim informuje
Prawdziwa księżniczka ma w sobie blask . potrafi zwrócić uwagę faceta nawet kiedy zapomni pomalować paznokci :D .!
Prawdziwa Księżniczka przyjażni sie tylko z nielicznymi
Prawdziwa księżniczka nigdy się nie bije . wie doskonale ze gówna się nie tyka :]
Prawdziwa księżniczka nigdy nie dałaby się wywieźć na posterunek . różowe kajdanki sama nosi przy sobie =) .! 




- Kocham Cie! - nie ja bardziej! - niemożliwe - a jednak! pamietasz w pierwszej klasie jak Cie przepusilem w drzwiach jak wchodzilas do szkoly? - bylam zestresowana mimo ze to bylo 3 lata temu kojrze - i wtedy sie zakochalem! - to czemu wczesniej nie powiedziales mi o tym? - bo wtedy moglem sobie tylko pomarzyć o Tobie - marzenia sa po to zeby je spełaniac - moje najwieksze samo sie spełniło i trwa do dzis.


Pamiętam, by cierpieć z wdziękiem wielkiej damy..



Maasz moje serduszko ze szczesciem ?. ;*


Trzeba się śmiać, wariatkę grać, wesołym być i z życia kpić!






6 komentarzy:

  1. Świetny post :)) U mnie jest nowa notka, więc jeśli chcesz to skomentuj i zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :) Napewno się odwdzięcze :3

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post zresztą tak jak wszystkie inne zapraszam do mnie http://handmaniaki-ewki-i-nati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ^^ "Wszystko się wciąż łamie. Paznokcie się łamią, ołówki się łamią, kości się łamią. Serca też się łamią" - świetne! ^^

    stravan-efter-perfektion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń